Lil Pump с видео към “Drug Addicts” с участието на Charlie Sheen

Lil Pump
Снимка: Орфей Мюзик

След като представи трейлър в социалните мрежи и породи нетърпение, мултиплатинената хип-хоп суперзвезда и модерна икона Lil Pump пусна видеото към парчето “Drug Addicts”, което излиза чрез Tha Lights Global/Warner Bros. Records.

Във видеото, режисирано от Hannah Lux Davis, “Dr. Pump” си сътрудничи с друг „медицински специалист” “Dr. Sheen”, познат още като Charlie Sheen. Двамата доктори имат естествена химия и се разбират страхотно.

Докторите Pump и Sheen работят в отделение на психиатрична клиника с множество различни пациенти. Трябва да го видите, за да повярвате. Гледайте видеото тук: https://bit.ly/2lWKs1x

В “Drug Addicts” Pump балансира непредсказуема продукция и заразителен ритъм. Ударните инструменти правят път на вокалите. Песента има всичко необходимо, за да се превърне в най-пристрастяващия химн на изпълнителя досега.

Продължавайки поредицата от хитове, “Drug Addicts” следва експлозивния сингъл на Pump “Esskeetit”, който вече има над 98 милиона слушания и 230 милиона гледания на видеото си в YouTube. Освен това, Lil Pump направи сеизмично, спиращо дъха и изпълнено с конфети изпълнение на “Esskeetit” за телевизионния си дебют в предаването “The Tonight Show Starring Jimmy Fallon”, заедно с танцьори. Изпълнението бе забелязано от Hypebeast, XXL, Complex, Billboard и други.

Lil Pump беше включен в XXL Freshman class of 2018. След изпълнението си на фестивала Rolling Loud в Маями, рапърът даде изненадващо интервю с J. Cole, което се превърна в едночасов разговор и получи над 7,5 милиона гледания.

Lil Pump, чийто двойно платинен хит “Gucci Gang” оглави класациите в Северна Америка и света, достигна над 2 милиарда слушания и гледания, и над 1 милион продажби на едноименния си албум (който излезе през октомври 2017 г). Изпълнителят влезе в класацията за албуми Billboard 200 на трета позиция, а албумът му стана най-слушания за първата седмица от излизането си.

Влиянието на “LIL PUMP” изстреля 17-годишния Pump до челната позиция на Billboard’s Emerging Artists. Той приключи 2017 г. с разпродадено турне от 27 дати в САЩ и профил в престижното списание Forbes, „Веднъж сензация в SoundCloud, Lil Pump се доказа като претендент за Hot 100.” Лавина от статии от XXL, Complex, Rolling Stone, Fader и много други, и обширен профил в The New York Times, който определя Pump като гласът на “SoundCloud rap” жанра.

Определящият кариерата на изпълнителя сингъл “Gucci Gang” се изкачи на трето място в Billboard Hot 100 и второ в Hot R&B/Hip-Hop. Парчето задържа втората позиция в класацията на Spotify в САЩ и 12-та в Global Chart. Официалното видео към хита натрупа над 836 милиона комбинирани гледания в YouTube до момента. Успехът на “Gucci Gang” е подчертан от ремикси, с участието на някои от най-горещите артисти в момента като Remy Ma, Ozuna, French Montana, J Balvin, Bad Bunny, Gucci Mane и 21 Savage, което утвърждава мястото на младия изпълнител в съвременната поп култура.

Дати от турнето на Lil Pump:

7/6 Splash Festival Gräfenhainichen, Germany
7/7 Les Ardentes Festival Liege, Belgium
7/8 Wireless Festival London, UK
7/11 Primer Festival Athens, Greece
7/12 Fresh Island Festival Novalja, Croatia
7/14 Longitude Dublin, Ireland
7/15 WOO HAH! Festival Hilvarenbeek, Netherlands
7/20 Tomorrowland Boom, Belgium
7/21 Lollapalooza Paris, France
8/4 Lollapalooza Chicago, IL
8/10 Sudoeste Festival Odemira, Portugal
8/14 Smash Festival Stockholm, Sweden
8/16 Pstereo Festival Trondheim, Norway
8/24 Leeds Festival Leeds, UK
8/25 Encore Amsterdam, Netherlands
8/26 Reading Festival Reading, UK
За Lil Pump:

С отличителната си цветна коса, зловещи татуси и харизма на супергерой в излишък, Lil Pump (роден на 17-ти август 2000 г.) се издигна чрез своята хип-хоп музика като торнадо, като натрупа над 2 милиарда показвания, които продължават да се увеличават. На 16-годишна възраст изпълнителят обединява усилия с компанията Tha Lights Global, с помощта на която успява да натрупа над 200 милиона пускания на песните си в Soundcloud с парчетата “Flex Like Ouu”, “Boss”, “D Rose” и “Molly”. Но сингълът, който получи най-голям успех, е платиненият “Gucci Gang”, който оглави класациите в Северна Америка и Европа, и се класира на 2-ро място в Spotify Chart САЩ и 12-то в Global Chart, а видеото му има над 836 милиона гледания в YouTube.

Be the first to comment

Leave a Reply

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван


*


%d блогъра харесват това: